Türkiye Çağrı Merkezi Numaraları

 

Türkiye Çağrı Merkezi Numaraları uluslararası alanda tanınmaktadır. Türk telekomünikasyon şirketleri çeşitli özel işletmelere telefon numaraları tahsis etmektedir. Çoğu ülkenin aksine, aynı sektördeki özel sektöre ait işletmelere özel yerel telefon numaraları da atanır. Bu numaralandırma sistemi hükümet tarafından 1993 yılında uygulamaya konmuştur. Resmi olarak uygulanmadan önce birkaç gün süren önceki numaralandırma sisteminin yerini almıştır.

Erzurum adliyesi merkezi numaralarını özel ve devlet dairelerine atamanın alternatif bir yolu vardır. Turknet müşteri hizmetleri sistemde, kamu alanından rastgele seçilen bir dizi numara çağrı merkezi tarafından talep edilmektedir. Bu numaralar, çağrı merkezi tarafından kullanılacak en iyi temsili telefon numaralarının seçimi için yapılan test aramalarının bir parçasını oluşturur. Başarılı bir test araması yapılırsa, bu numaralar çağrı merkezinin resmi numaraları olarak yer alacaktır. Gelecekte de kullanılmaya devam edecekler.

Yukarıda bahsedilen alan kodu numaralarının rastgele seçilmesi sistemine ek olarak, hem alan kodunun hem de telefon numarasının sağlanmasının gerekli olduğu başka bir sistem daha bulunmaktadır. Sistem çok alanlı kod santrali olarak adlandırılmıştır. Çağrı merkezi numarasının alan kodunun özel veya devlet dairesinin alan kodu ile eşleşmesi prensibi ile çalışır. Özel şirketler, müşterileriyle iletişim kurmak için tele pazarlamacılar kullanmanın getirdiği büyük maliyetlerden tasarruf edebilir ve ayrıca telefon numaralarını manuel olarak kodlamak için gereken zamandan ve emekten tasarruf sağlar. Çok alanlı kod geçiş panosu daha da fazla tasarruf sağlar ve tüm süreci kolaylaştırır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Önemli Kuruluşların İletişim Numaralarına Ulaşın

Çağrı Merkezi Numaraları